Thursday, 20 March 2014

Dip dye diy project

Že dolgo časa sem navdušena nad dip dye videzom, še posebej v pastelnih odtenkih, zato sem se odločila da sama pobarvam nekaj belih starih majčk ter jih spremenim v modne in lepe kose oblačil. :)
Najprej sem nabrala nekaj starih majčk, ki jih nisem nosila že dolgo časa, nekaj pa sem jih tudi kupila na strani mojbutik.si.
Nato sem kupila nekaj barv za oblačila, kupijo se lahko povsod, jaz sem jih kupila v Dm drogeriji.
Odločila sem se za rumeno, oranžno, roza in modro.
Barvanje oblačil ni bila najlažja naloga, zato sem za pomoč prosila mamo.
Barvanje je trajalo cel dan, saj se mora vsak kos oblačila namakati v vodi, 15-20 min, odvisno kako močne barve želimo.
Barvala sem jih ročno, saj le tako lahko dobimo dip dye videz.
Z končnim rezulatom sem bila zelo zadovoljna, majčke sedaj izgledajo čudovito poletne in vsekakor bolj modne kot prej. :D
Ena izmed majčk je bila poseben projekt, saj  je nisem le pobarvala ampak sem tudi spremenila kroj. :)
Da pa ne bi bilo vse isto, sem pri dveh majčkah naredila poseben vzorec.
Pri tem nisem bila povsem prepričana kakšen bo končni rezultat, saj je bilo barvanje precej zapleteno, ampak končni rezulat je bil čudovit :D


I have always like the dip dye look in clothing, especially in pastel colors, so I decided to do a little diy project at home, to color some old and boring white shirts.  :)
First I collected a few white tops from home, and some I bought at mojbutik.si.
After that, I bought fabric dye, you can purchase them anywhere, I got them at Dm drugstore.
I got yellow, orange, pink and blue.
Coloring the clothes, wasn`t so easy, so I asked my mom for help.
It took me all day to color the clothes, because each item has to soak in color 15-20 min, it depends on how strong we want the color to be.
I didn`t color them in the washing machine, I did it by hand, because that is how I achieved the dip dye look.
I was very pleased with the result, because in my opinion, the shirts look much better and way more stylish. 
But I didn`t want all my shirts looking the same, so I did a special project for two of them, and they look absolutely amazing. It was difficult to color them, and I wasn`t sure how they would turn out, but I must say I am very pleased. :D
And another shirt also stands out, because not only did I color it, I also changed its cut. :D

Majice pred barvanjem:

The before shots:








Majice po barvanju:

After the coloring:









2 posebni majčki:

2 special tops:

Prej:

Before:



Potem:

After:



 Še zadnji projekt:

And the last one:


















2 comments:

http://dreamland1234.blogspot.com/