Friday, 7 March 2014

Fragrance direct review


Pred kratkim sem naročila nekaj izdelkom iz strani http://www.fragrancedirect.co.uk/
Sama imam zelo rada kozmetiko in doma jo imam kar precej :P
Tudi rada raziskujem in preizkusim različne znamke saj vedno iščem nekaj novega.
Zaradi tega me ti kozmetični produkti stanejo kar precej evrov na mesec, vendar še vseeno rada kupujem, ker odkrito povedato uživam pri ličenju :)
Stran sem odkrila čisto mimogrede in sem videla da imajo zelo ugodne cene priznanih in manj priznanih znamk.
Takoj sem postala zainteresirana in stran pregledala ter ugotovila da imajo veliko izbiro po res ugodnih cenah.
Takoj sem našla nekaj izdelkov ki so mi bili všeč. Vendar ker je stran angleška, jaz pa živim v Sloveniji je bila zato poštnina malo večja. Ampak to ni bil noben problem, saj sem naročilo izvedla z več dekleti in smo si delile poštnino.
Stran obljublja dostavo blaga 14-30 dni, vendar sem bila prijetno presenečena, saj so stvari prispele še prej.
Ko sem dobila paket, sem nemudoma pregledala in preizkusila izdelke ki sem jih naročila zase in bila sem navdušena :)
Vsi izdelki so bili original znamka, ne ponaredki, nekaj časa sem mislila da smo naročile ponaredke zaradi ugodnih cen :P
Stran ima tudi natančne opise izdelkov, zato se lažje odločiš kateri produkt ti ustreza, saj včasih se lahko pri nakupovanju kozmetike preko spleta pošteno ušteješ ker hitro zgrešiš odtenek.
Vsi izdelki so ustrezali opisu, z njimi sem zelo zadovoljna in vsekakor se še kdaj ustavim pri njih ;)






Recently I have ordered a few things from http://www.fragrancedirect.co.uk/
I love cosmetic and I must admit, I own a lot of it.
I also like to explore different brands, because I am always looking for something new :)
Because of my makeup obsession, I spend a lot of money on cosmetic products, but I still love buying them, because I really enjoy putting my makeup on and playing with it a bit :)
I discovered this site completely by accident and I saw their affordable prices.
I immediately became interested, and after exploring it for a while, I found some really great products.
But because the site is British, and I live in Slovenia, the postage charges were a bit high, but that wasn`t really a problem.
I did a combined order with a few other girls and so we split the cost.
The site promises to deliver 14-30 days, but I was pleasantly surprised when the package arrived early.
I immediately tried out my products and I was thrilled :)
For a while I thought I ordered imitations of real brands, because of the low prices, but no, all the products were original :)
The site also has a very detailed product descriptions, so it makes it easier to decide which product you want, because sometimes when you buy cosmetic online, it can be a bit risky because you can purchase the wrong shades.
But all products were as described, and so I am very pleased and I will definitely shop there again :)   













No comments:

Post a Comment

http://dreamland1234.blogspot.com/