Wednesday, 5 March 2014

Moj Butik

MojButik.si

Pred letom dni, sem se prijavila na spletno stran http://mojbutik.si/.
Zakaj? No po pravici povedano, stran sem odkrila med laboratorijskim vajami na faxu.
Priznam, ne navduši me vsaka vaja na faxu :P
Torej, z kolegico sva se malo zabavali in naleteli na stran moj butik. Takoj naju je pritegnila, najprej zaradi barve, hehe pink precej izstopa :P
Potem pa sva odkrili namen te strani, ki je super.
Kupi, prodaj, izmenjaj oblačila, kozmetiko ali obutev.
Malo sva prebrskali ponudbo in nemudoma odkrili čudovite kose oblačil.
Še isti dan sem se prijavila na stran in seveda shopaholic kot sem, sem takoj začela nakupovati.
Moji prvi nakupi so bili fanstastični.,
Tako zanimiva oblačila ki jih ne najdeš v trgovinah po ugodnih cenah, saj tu se gre za prodajo rabljenih oblačil.
Po nekaj nakupih, pa sem se odločila da tudi sama prebrskam po omari, če bi morda jaz imela kaj takega da bi lahko prodala ali izmenjala.
Veliko deklet na strani ni za menjave, vendar jaz sem nad tem najbolj navdušena, saj itak če kaj prodam gor, ta denar zapravim za oblačila :P
No, hitro sem naložila nekaj kosov iz moje garderobe in začela menjevati.
Pri prvi menjavi sem bila čisto zmedena, ker nisem vedela kako te stvari potekajo, na srečo sem naletela na zelo prijazno uporabnico, ki je bila zelo vljudna in potrpežljiva.
Ko sem začela menjevati, je bil najboljši del mojega dneva, ko sem prišla domov iz faxa in so me v poštnem  nabiralniku pričakali paketki :)
Res sem bila navdušena nad stranjo in z uporabnicami, saj so vse bile zelo vljudne, tudi njihovi artikli fantastični.
Na strani sem tudi spoznala nekaj prijateljic, ki so res super osebe, tako da ta stran je še veliko več kot le portal z rabljenimi oblačili :)
Ampak kot vsaka stvar, ima tudi butik negativno stran, ki se žal povečuje iz dneva v dan :(
Vse več se na strani pojavljajo prevarantke in preprodajalke.
Prevarantke so bile na strani že takrat ko sem se jaz prijavila, vendar ne v takšnem številu kot so danes.
Dekleta brez vesti se prijavljajo na stran, ki od poštenih ljudi le kradejo denar.
Objavijo oglase z fotografijami, ki jih poberejo dol iz interneta ali od drugih uporabnic, artikel "prodajo" kupki, ki pa artikla nikoli ne prejme.
Sama še na srečo nisem imela takšne izkušnje, veliko uporabnic pa žal že, vedno in vedno več.
Naslednji tip nepoštenih ljudi pa poznamo kot preprodajalke.
Sicer kupka artikel prejme, vendar za veliko višjo ceno kot bi ga lahko dobila kje drugje, recimo na ebayu ali na raznih drugih spletnih trgovinah.
Gre pa tako, uporabnica kupi na spletu poceni artikel, še posebej so popularne kopalke ali obleke, ko ta artikel prejme, ga proda naprej na butiku, za veliko večjo ceno kot ga je kupila.
Kot sem že rekla, kupka svoj artikel prejme, vendar po mojem mnenju je tako vedenje skrajno nepošteno.
Veliko uporabnic se je verjetno prijavilo na stran, ker želijo prišparati kakšen evro pri nakupu oblačil, in potem se pojavijo te "super" preprodajalke ki jih oberejo za denar.
Je tudi nekaj poštenih deklet, ki redno opozarjajo na ta problem in se trudijo da bi čim manj deklet nasedlo takšnim uporabnicam.
V zadnjem času pa se je pojavil še en problem, sicer ni pol tako hud kot zgornja, vendar je pa precej nadležen in pohlepen.
Uporabnice so začele za svoje izdelke postavljati previsoke cene, za rabljene artikle. Takšne cene, kot jih zaslediš v trgovinah za nove izdelke!
Rabljene oblekice za 20€? Ja pa kaj še!  :/
Vsekakor ne želim odšteti toliko za rabljeno oblekico, za takšno ceno dobim že novo v trgovini, ali pa 3 na ebayu.
Seveda se pa najdejo tudi poštene in super prodajalke, z ugodnimi cenami in fantastičnimi artikli.
Pri takšnim se z veseljem večkrat ustavim in kaj kupim, ker vem da bom vedno zadovoljna z nakupom :)

Na splošno pa sem sama z stranjo zadovoljna, v veliki večini sem prejela čudovita oblačila, naletela na prijazne uporabnice, sklenila nekaj prijateljstev in moja garderoba je znatno večja in bolj bogata odkar sem del te strani ;)


Lep pozdrav, Monika

No comments:

Post a Comment

http://dreamland1234.blogspot.com/