Thursday, 27 March 2014

Prvi outfit/ My first outfit :D

No pa sem končno tudi jaz objavila en outfit :)
Nekaj preprostega, lahkega, poletnega in sproščujočega.
Modro asimetrično krilo sem po ugodni ceni dobila na ebayu, in vsekakor zraven njega pašejo visoke pete, ki so bile kupljene v princess shop. Oprijeta Zara majčka pa je kot nalašč za daljše asimetrično krilo. :)
Tudi malo nakita ne škodi, sama sem navdušena nad vintage stvarmi.
Verižica ki sem jo tudi dobila na ebayu je prečudovita locket verižica, primerna da si vanjo shranete kašno slikco od vaše boljše polovice ;)

Finally, I have published my first outifit :)
Something simple, light, perfect for summer relaxing.
I got the blue asymetric skirt on ebay, for a really good price, and heels go wonderfully with it, I got them at princess shop. The white Zara shirt is perfect for this skirt :)
Of course it`s also nice to also have a little jewelry, I love vintage stuff.
I also got this necklace on ebay and it`s a special one, because it`s a locket, a perfect size for storing a picture, like for instance your special someone ;) 















3 comments:

http://dreamland1234.blogspot.com/