Monday, 28 April 2014

Modra maskara/ Blue mascara

Končno so pomladni dnevi z nami, počasi pa se nam približujejo tudi poletni :)
V tem obdobju prevladujejo pisane barve, na oblačilih, kot tudi pri ličenju.
Super je preizkusiti nove stvari, in ta čas je kot nalašč za eksperimentiranje, zato sem tudi jaz poskusila nekaj novega zame, modro maskaro :)
Primerna je za vse barve oči, dobro pa je da jo kombiniramo z senčkami komplementarnih barv, torej jaz sem dodala oranžno barvo.
Po mojem mnenju je super za popestritev ličenja, lepo poudari oči ter jim doda volumen :) 


Finally spring is here, and summer is quickly coming :)
During this time, bright colors are everywhere, in clothing and in make up.
It is a great time to try out new things, and so I tried something new for me, a blue mascara :)
It goes great with any eye color, and it is best to combine it with complimentary eye shadows, so I used orange.
I think it`s great, for spicing up make up, it highlights the eyes and gives them extra volume :)



















8 comments:

  1. Wau, noro izgleda! Moram tudi jaz preizkusit. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Jaz sem bila navdušena ko sem našla :))

      Delete
  2. Hi beautiful Monika,
    love this mascara and you look awesome.
    Kisses
    The Indian Savage diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for the kind words :)

      Delete
  3. I love blue mascara ;-)

    www.mylovelyworld9.com

    ReplyDelete

http://dreamland1234.blogspot.com/