Monday, 23 June 2014

Glimpse of Morocco, part 1

Hello fellow blogers,
after such a long time, I am finally writing a new post, the reason I was absent for a while, is that I was on vacation in Morocco.
Two weeks of sun, sandy beaches and lots of fun. :)
It was a great experience, exploring the culture that is so different from ours and I must say I loved every minute of it.
Knowing some of the locals there, gave me a great opportunity to really dive into their life style.
When I arrived, I was greeted by some friends, and friendship later grew into love :)
I was located in Agadir, which is a great city, full of different cultures all mixed together.
People there are extremely friendly, warm and hospitable, which makes it easy to make new friends.
 

Pozdravljeni,
po dolgem času spet pišem novo objavo, razlog moje odsotnosti so bile dolgo pričakovane počitnice v Maroku.
Dva tedna sonca, peščenih plaž in uživanja. :)
Za mano je čudovita izkušnja, izkusila sem veliko novega, saj je kultura popolnoma drugačna od naše, in moram reči da sem uživala čisto ves čas.
Ker sem poznala nekaj domačinov, je to pripomoglo da sem res lahko videla in izkusila vsak delček njihovega življenja in navad.
Natančneje, počitnice sem preživela v Agadirju, ki je čudovito mesto, polno različnih kutur.
Domačini so izjemno prijazni in gostoljubni, zaradi tega se hitro sklenejo prijateljstva.



First few days, I was exploring the city, getting settled in, going to the beach, getting tanned, although with my pale skin that was practically mission impossible, if anything I got burned. :)
But the beaches were nice, sandy and the ocean was wavy, great place for surfing, which the locals are very good at.
I spend a lot of my time at the beach, just swimming, relaxing, taking it easy and of course keeping up with the latest trends in fashion, wearing a high waist swimsuit .
I love anything with high waist, and I love how the swimsuit looks, it gives it a real pin up and a vintage look, and it`s great for ladies who wish to hide their tummy. ;)

Prvih nekaj dni sem raziskovala mesto, zahajala na plažo kjer sem preživela kar precej časa.
Poležavala, plavala, se sončila za zagorelo polt,vendar to meni zaradi moje blede kože redkokdaj uspe, če kaj se samo opečem. ;)
Seveda pa tudi rada sledim modnim trendom, in končno sem lahko nosila kopalke z visokim pasom.
Sama imam zelo rada visok pas, tudi pri kopalkah saj jim da vintage oz. pin up videz, super pa so za dame ki želijo skriti svoj trebušček. ;)
Plaže so bile čudovite, peščene, ocean poln valov, super za surfanje, v čemer so domačini zelo izkušeni.

 



While I was on the beach, I got a lovely henna tattoo, which is practially a must for female tourist, and for a good reason, because they are gorgeous and the artists who do them are super quick and precise.
It`s not permanent, it lasts for about 2 weeks and it`s very traditional in Morocco and its origin is Berber.

Ko sem bila na plaži, sem si tudi dala delati slavni henna tatu, ki je del stare tradicije v Maroku in izhaja in Berberske kulture.
Vse ženske turistke si ga dajo delati, in zakaj ne, je čudovit, in umetnice ki jih izdelujejo so zelo hitre in natančne.
Seveda pa ni stalen tatu, zdrži približno 2 tedna.


Some pictures from Agadir:

Nekaj fotografij Agadirja:





To be continued ;)




8 comments:

  1. OMG Monika!
    You look awesome and so beautiful photos.
    Kisses
    Maggie D.
    The Indian Savage Diary

    ReplyDelete
  2. krasne slike, vidim, da si se imela zelo lepo. :))
    meni se tudi že hudo toži po počitnicah, ampak me prej še čaka nekaj dela in obveznosti. :/
    wau, pa tale tetovaže je noro dobra!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, jaz sem tudi komaj dočakala počitnice, tudi ti boš enkrat :D

      Delete
  3. your dress is amazing!
    www.mrsnoone.it
    kiss

    ReplyDelete
  4. oo super. Maroko je res zelo lep. :)

    sledim tvojemu blogu ;) tukaj je moj: barbaragrum95.blogspot.com

    ReplyDelete

http://dreamland1234.blogspot.com/