Thursday, 26 June 2014

TAG: 50 facts about me

Pozdravljeni,

Ste že zasledili TAG trend na blogerju?
Nedavno me je TAG-ala so-blogerka Sandra, njen blog si lahko ogledate tukaj :)
TAG objave so namenjene temu da blogerke povemo malo več o sebi, natančneje 50 dejstev.
Pa začnimo :)

Hello, 
This post will be a TAG post, which is intended for bloggers, to write about themselves, in the form of 50 facts.
I was taged by a fellow blogger Sandra, you can see her blog here
So lets get started :)


1. Stara sem 21 let.
1. I am 21 years old.
2. Študentka multimedijskih komunikacij.
2. I study multimedia engineering.
3. Navdih za blog sem dobila od branja drugih blogov predvsem pa od bloga My lovely world .
3. Inspiration for my blog came from reading other blogs, especially My lovely world.
4. Ljubiteljica psov. Na sliki je moja psička :)
4. I love dogs. On the picture you can see my dog :)


5. Ljubiteljica in lastnica nekaj tetovaž.
5. I love and own a few tattoos. 
6. Strelka po horoskopu.
6. My horoscope sign is Sagittarius. 
7. Rada potujem.
7. I love to travel.
8. Sem bolj tiha oseba, a zelo zgovorna do oseb ki jih poznam.
8. I am a quiet person, but talkative to people I know.
9.Sem vegetarijanka.
9. I`m a vegetarian.
10. Najlubši letni čas je pomlad.
10. Spring is my favorite time of the year.
11. Ljudem ne zaupam zlahka.
11. I don`t trust people easily.
12. Ljubiteljica tehnološko naprednih naprav.
12. I like technology and fun technological devices.
13. Naravna barva las je temno rjava. 
13. My natural hair color is dark brown.
14. Novopečena rdečelaska.
14. I just colored my hair red.
 




15. Obožujem gledanje TV serij, med moje najljubše spadajo Friends, Frasier, Popular, That 70s show, Sons of anarchy, Smash,.....
15. I love watching TV shows, my favorites are Friends, Frasier, Popular, That 70s show, Sons of anarchy, Smash,...
16. Jutra si brez kave ne znam predstavljati. :)
16. I cannot imagine morning with out coffe. :)
17. Med najljubše glasbene skupine spadajo Within tempation, Lynyrd Skynyrd, Matisyahu, Sum 41, AC/DC, Amaranthe,...
17. My favorite bands are Within tempation, Lynyrd Skynyrd, Matisyahu, Sum 41, AC/DC, Amarnthe,..
18. Sem bolj svetle polti, zato imam včasih probleme z iskanjem pudra, na soncu pa ne porjavim zlahka.
18. My skin is light, so sometimes it is difficult to find the right foundation shade, and it`s not easy for me to get tanned.
19. Moja barva oči je rjava, kar mi je vedno bilo zelo dolgočasno.
19. My eyes are brown, which I always though was boring.
20. Najljubša barva je turkizna.
20. My favorite color is turquoise. 
21. Ne morem brez sladke razvade- čokolade. :)
21. I am addicted to chocolate.
22. Na faxu nisem pretirano navdušena nad programiranjem. 
22. I was never to ecstatic about programming in college.
23. Najlubši predmet je bil digitalna animacija.
23. My favorite subject was digital animation.
24. Ko imam čas se rada ubadam z digitalno animacijo tudi doma, mojo prvo animacijo si lahko ogledate tukaj.
24. When I have time, I like to do digital animation at home, you can see my first animation here.
 

25. V srednji šoli se nisem nikoli ličila, potem pa me je enkrat nekaj piknilo in sedaj sem obsedena. :)
25. I never wore make up in high school, but then all of a sudden I got obsessed. :)
26. Zelo rada eksperimentiran z senčkami za oči.
26. I love to experiment with eye shadow.
27. Rada gledam filme, najlubša žanra sta komedije in grozljivke.
27. I love watching movies, especially comedy and horror.
28. Zaradi tega imam doma tudi projektor da lahko imam domači kino.
28. Because of that I have a home projector, for like a small movie theater. 
29. Obožujem Zumbo, z njo sem izgubila kar precej kilogramov, na kar sem ponosna,
29. I love Zumba, it helped me lose a lot of weight, which I am very pleased with.
30. Razen Zumbe sem atletsko izjemno nenadarjena.
30. Besides Zumba, I am not athletic at all.
31. Moja najluša znamka telefonom je Sony.
31. My favorite brand of phones is Sony.
32. Moja najlubša pijača je Pepsi.
32. My favorite drink is Pepsi.
33. Nisem preveč navdušena nad žuriranjem, raje grem z prijatelji na kavo.
33. I don`t like to party a lot, I prefer getting coffee with good friends.
34. Rada spoznavam ljudi iz drugih kultur, tudi moj fant je iz arabskega sveta, natančneje iz Maroka.
34. I like meeting people from different cultures, my boyfriend is from Arabic world, more precisely from Morocco. 
35. Najljubši odtenek šminke je Nude.
35. My favorite lipstick shade is Nude.
36. Najlubša barva senčke je turkizna.
36. My favorite eye shadow color is turquoise. 
37. Pri ličenju si zelo rada poudarjam oči saj imam naravno zelo neizrazite.
37. While doing my make up, I like to focus on my eyes, because naturally they are very dull and small.
38. Rada preizkušam kozmetične izdelke več znamk in vedno iščem kaj novega.
38. I love testing cosmetic products from different brands, and I am always looking for something new.
39. V kuhanju nisem preveč spretna, ampak upam da se bo v prihodnosti spremenilo.
39. I am not very good at cooking, but hopefully that will change in the future.
40. Raje imam ozek krog pravih in iskrenih prijateljev kot pa kopico fejk in dvoličnih prijateljev.
40. I would rather have a few close and true friends, than a lot of fake and dishonest ones. 
41. V matematiki ali fiziki nikoli nisem blestela.
41. In school I was never really good in math or physics. 
42. Za neuspeh pri teh predmetih pa sem se odkupila pri angleščini.
42. What knowledge I lacked in those subjects, I made up for it in English class.
43. Zelo rada eksperimentiram z različnimi manikurami doma.
44. I love to experiment with different home manicures.
44. Po naravi imam zelo krhke nohte, še vedno nisem našla izdelka ki bi mi dolgoročno pomagal.
44. My nails are very frail and I still haven`t found a good product that could help with that. 
45. Raje nakupujem po spletu kot pa v trgovini.
45. I prefer shopping online than in a store.
46. Zelo mi je všeč stran http://www.missrebel.co.uk/  
46. I very much like the site http://www.missrebel.co.uk/
47. Zelo veliko stvari pa si kupim na ebayu. 
47. I buy lots of things on ebay.
48. Zelo so mi všeč vintage in pin up oblačila.
48. I adore vintage and pin up clothing.
49.  Rada potujem z letalom.
49. I love to travel by plane.
50. Najljubša znamke ličil je Deborah.
50. My favorite cosmetic brand is Deborah.

No to je to, 50 dejstev o meni :) 

Well this is it, 50 facts about me :)

Sedaj pa bi tudi jaz TAG-ala 3 blogerke ki imajo super bloge in sicer Katjo iz Viva la vida , Julijo iz Dancing with my cat in Katarino iz Katiquette.
Pomembno pa je da v svoji objavi TAG-ate 3 druge blogerke :)

 

16 comments:

  1. Ooo, najlepša hvala za tag! Bom v kratkem naredila nekaj podobnega, vendar z malo manj dejstvi :D nimam toliko idej!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni kaj :)
      Je bilo res izziv napisati 50 dejstev ampak je potem šlo :)

      Delete
  2. Great post!
    ritaaflyatunova.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Oooo, sem zelo vesela, da je šel moj TAG naprej! :) Super si napisala! ;) Tako mi je fino brati, kaj napišete blogerke o sebi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, tud meni je zanimivo :)

      Delete
  4. Super napisano. :))
    Maš zelo luškano psičko. :) jej, pa rdeče lase maš! :P
    Če je tvoja najljubša barva turkizna, bi ti gotovo bil všeč en turkizen eyeliner iz Essence-ove omejene izdaje. :) Pa jaz tudi nikakor ne morem brez čokolade. :) Uuu, obiskovala si zumbo? Jaz sem tudi nekaj časa nazaj hodla, potem pa sem vmes imela obveznosti pa sem nehala, ampak mi je blo pa zeloo všeč, se super razmigaš. Tako da moram v jeseni obvezno spet iti, sploh za izgubljanje kg. :) Pa potovanje z letalom je meni tudi neizmerno všeč, posebna izkušnja. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :D
      Pa vidim da imam precej skupnega :))

      Delete
  5. So amazing TAG babe
    Have an awesome weekend
    Kisses
    Maggie D
    The Indian Savage diary

    ReplyDelete
  6. Oh, zanimiv studij :)
    Jaz sem tud drugac tko bolj mirna oseba sam ce sem pa pri ta pravih pa samo govorim :D
    Mislim da ma vsak rajs par pravih prijateljev kot ta nevem kok, zato pa nobeden ni iskren ;)

    lp
    Svetlana od Lavender Star // BlogLovin //
    Instagram // Faceboook

    ReplyDelete
  7. Nice post, we have 8 and 11 in common. :)
    Fashion Happenss

    ReplyDelete
    Replies
    1. It`s great to hear what I have in common with other bloggers :)

      Delete

http://dreamland1234.blogspot.com/