Thursday, 12 March 2015

Revolution makeup

Hello,
Recently I have gotten a chance to test out some products from Revolution makeup.
I got some free samples at my favorite makeup store, called ličila.si.
This is a wondeful online store, which offers wide range of makeup products and
makeup accessories :)
Back when I started this blog, on of my first posts was about this store,
which you can read here.
So in this post, I will be showing you products I got from ličila.si

Pozdravljeni,
Pred kratkim sem le končno preizkusila ličila znamke Revolution makeup.
Iz spletne strani ličila.si sem prejela nekaj gratis izdelkov, ki jih bom podrobneje
predstavila v današnji objavi :)
Ta stran je vsekakor moja najljubša kar se tiče ličil, zato je bila tudi ena izmed
mojih prvih objav o tej strani. To objavo pa lahko preberete tukaj.
No in danes, bom torej pisala o izdelkih ki sem jih prejela :)



Firstly I`ll present pressed powder from Revolution make up.
The powder is translucent, which means it fits any skin tone,
which I think it`s great :)
The product promises to even out the skin tone, reduces shinny and oily skin look
and to secure makeup.
And you know what? It really does :)
The only thing I found that might not be the best, is the fact that it`s a bit heavy for
day makeup, because through the day, I like to keep my foundation more natural.
So I would recommend wearing at night :)

Najprej vam bom pokazala zaključni puder znamke, kot sem že omenila Revolution makeup.
Puder je translucent oz. prozoren, kar pomeni da je primeren za vse kožne tone,
kar se mi zdi super :)
Izdelek obljublja da izenači polt, zmanjša sijaj mastne kože in da fiksira makeup.
Vsekakor moram reči, da se izdelek drži vseh teh obljub :)
Edina stvar nad katero nisem bila navdušena, je dejstvo da je puder bolj težek, zaradi
tega zame ni primeren čez dan, saj čez dan želim bolj naraven videz kože.
Ampak za nočne izhode pa je super, tako da ga vsekakor priporočam za to priložnost :)


 
The other product I received is a wonderful makeup pallet called Big love.
I liked it at first sight, as it was wrapped as chocolate, which I though was really cute :)
The pallet is divided into three looks, which means you can create three different looks,
using just one makeup pallet :)
The looks are called: 
Head over heels
Last kiss
Dreaming
I will be showing you swatches for each look separately :)

Drugi izdelek ki sem ga prejela, je čudovita paleta ličil, imenovana Big love.
Bila mi je všeč že takoj ko sem jo videla, saj je bila zavita kot čokolada,
kar se mi zdi zelo luštna ideja :)
Paleta je razdeljena na tri dele, kar pomeni da lahko z eno paleto ustvariš kar tri
različne videze. Ti se imenujejo:
Head over heels
Last kiss
Dreaming
Vsak videz vam bom pokazala posebej :)


Look No. 1: Head over heels
This look is made of colors in natural tone, such as brown or beige.
Because this tones can sometimes get a bit dull, the brand decided to add
a bit of sparkle to the eye shadows, so now this colors really pop.
And if you use them together you can create a spectacular look :) 

Videz št. 1: Head over heels
Ta del je sestavljen iz bolj naravnih tonov barv, kot so rjava ali bež.
Ker so včasih ti toni malce pusti, se je podjetje odločilo da jim doda malo bleščič,
in zaradi tega se mi sedaj barve zdijo bolj žive,
in če jih kombinirate skupaj, lahko ustvarite neverjeten videz :)
 

Look No. 2: Last kiss
The name of the look sounds so dreamy and romatic, so of course the
colors had to match.
In this look you can find beige, purple and green, which combined together
they make a stunning and daring look :)

Videz št. 2: Last kiss
Že ima tega videza ima romantičen in zasanjan prizven, zato se morajo
barve seveda ujemati.
Tukaj najdete barve, bež, vijolična kot tudi zelena. In ko te odtenke skombinrate,
lahko ustvarite drzen in osupljiv videz :)


Look No. 3: Dreaming
Who doesn`t sometimes drift away and day dream? It happens to me, more
often than I`d care to admit :)
The colors in this look, are made for dreaming, they are deep and mysterious,
they actually remind me of space, I don`t know why, maybe I`m the only one :)

Videz št. 3: Dreaming
Koliko od nas čez dan zanese v sanjarjenje? Mene večkrat kot bi želela :)
Barve v tem videzu, so sanjske, globoke, mogoče malo skrivnostne,
ne vem zakaj, a nekako me spomnijo na vesolje.
Ne vem, mogoče se tako zdi samo meni :)


Overall, I am really pleased with this pallet,
the eye shadows stay on for a long time, and they don`t fade away.
I think it is a really good pallet, affordable and very diverse :)

Na splošno pa sem z paleto zadovoljna.
Senčke dolgo ostanejo gor in ne izginejo, tudi cena se mi zdi
zelo ugodna za tako vsestransko paleto :)   

22 comments:

  1. Lucky you! The colors in that palette look amazing!

    Rowena @ rolala loves

    ReplyDelete
  2. the face powder is great i use it as a daily pat on :)
    xx
    Maliha Rao / Red Alice Rao

    ReplyDelete
  3. the pallet has such amazing colors and they look super pigmented
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  4. Jaz sem tudi šele pred kratkim prvič preizkusila ta Makeup, sem zadovoljna zelo!


    xoxox

    ReplyDelete
  5. Great post!

    http://helderschicplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Great review, I really love the look and sound of both products!

    The Belle Narrative

    ReplyDelete
  7. Lovely shades with the palette. :)

    missymayification.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  8. The make up pallette looks nice!! Thanks for sharing!! xx

    ReplyDelete
  9. So beautiful <3 check out my new post at http://shizasblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Very nice Inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    ReplyDelete
  11. Yes, I follow you on gfc #211, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. ¡Qué bonitos los tonos!
    Buen post, este tipo de post me gustan mucho porque nos da muchas ideas!
    Te espero de vuelta por mi blog!

    Un beso desde España,
    Cynthia.

    http://thequeensbits.blogspot.com.es/2015/03/hellow-spring.html

    ReplyDelete
  13. I'm not really much with makeup but I do like the color pallets. The metallic colors are definitely perfect for a date night.

    Stay Wonderful Always,
    Heide
    Kintsugi of Life

    ReplyDelete
  14. Lovely!!!!!
    http://www.trendsgalleryblog.blogspot.com

    ReplyDelete

http://dreamland1234.blogspot.com/